Relacja z udziału w mobilności edukacyjnej w Hiszpanii - Marysia


Obraz zawierający mapa

Opis wygenerowany automatycznie

W dniach 19-25 marca 2023 r. miałam przyjemność odwiedzić Hiszpanię w ramach projektu realizowanego przez naszą szkołę w programie Erasmus+. 

Dzięki tej mobilności poznałam kulturę tego kraju oraz hiszpańską szkołę-IES García Lorca w Algeciras. 



Obraz zawierający tekst, niebo, na wolnym powietrzu, droga

Opis wygenerowany automatycznie

Do szkoły dojeżdżałam szkolnym autobusem. Lekcje w Hiszpanii trwają 55 minut przy czym uczniowie mają 2-3 minuty przerwy na zmianę sali . Przerwy na drugie śniadanie trwały ok. 20 min i zawsze były spędzane na świeżym powietrzu, a uczniowie zazwyczaj grali w piłkę nożną. W szkole spotkaliśmy nauczyciela ,który potrafi mówić po polsku co było miłym zaskoczeniem.




W czasie wolnym zazwyczaj chodziliśmy na plaże gdzie graliśmy w siatkówkę i gry, które nauczyły nas koleżanki z Hiszpanii. Wybraliśmy się również do galerii handlowej, gdzie zrobiłyśmy drobne zakupy świetnie się przy tym bawiąc. Do domu wracałyśmy późnym wieczorem. Czas po powrocie spędzałyśmy na rozmowach lub oglądaniu telewizji. Pomimo tego, że mama Carmen (dziewczyny, u której mieszkałam) nie mówiła po angielsku, nie stanowiło to dużego problemu dzięki korzystaniu z tłumacza internetowego.


Jestem bardzo szczęśliwa, że miałam możliwość wzięcia udziału w projekcie. Była to dla mnie niezapomniana przygoda dzięki, której zdobyłam nowych przyjaciół, odwiedziłam nowe miejsca, poznałam nową kulturę i wykorzystałam język angielski, którego uczę się od kilka lat. Polecam każdemu udział w programie Erasmus+.





Obraz zawierający osoba

Opis wygenerowany automatycznieObraz zawierający trawa, niebo, na wolnym powietrzu, natura

Opis wygenerowany automatycznieObraz zawierający niebo, na wolnym powietrzu, plaża, woda

Opis wygenerowany automatycznie



Popularne posty z tego bloga

Relacja z mobilności edukacyjnej w Serbii - Wiktoria

Relacja z mobilności edukacyjnej w Hiszpanii - Julia

Relacja z mobilności edukacyjnej w Hiszpanii - Antek