Relacja z mobilności edukacyjnej w Serbii - Wiktoria

 

 


W dniach 8-12 maja uczestniczyłam wraz z moimi 6 koleżankami w mobilności grupowej w szkole OŠ Sveti Sava w mieście Požarevac w Serbii.

Podczas pobytu w Serbii podobało mi się wszystko, ale myślę, że to krajobrazy zrobiły na mnie największe wrażenie.

Na wycieczkach zwiedzaliśmy wiele ciekawych a zarazem pięknych miejsc takich jak na przykład wodospad Lisine.

 Zwiedzaliśmy także najstarsze serbskie stajnie i jeździliśmy konno. Dowiedzieliśmy się także jak dużą rolę w historii tego kraju odgrywały konie.









 

 

W szkole serbskiej było ciekawie, zarówno uczniowie jak i nauczyciele bardzo ciepło nas przyjęli. Podczas pobytu w szkole graliśmy w różne gry, zabawy, w których braliśmy udział bardzo nas zintegrowały i dostarczyły wiele śmiechu. W ramach edukacji ekologicznej, wspólnie z uczniami z Serbii, Finlandii i Hiszpanii zbudowaliśmy szkolną szklarnię ze zużytych butelek, a w ostatni dzień naszego pobytu stworzyliśmy ekologiczne ramki do zdjęć i stworzyliśmy mural upamiętniający nasz projekt. Czas spędzony w szkole dostarczył mi dużo niezapomnianych wrażeń. Najbardziej podobała mi się impreza pożegnalna, na której śpiewaliśmy, tańczyliśmy i wspólnie spędzaliśmy czas ucząc się nawzajem piosenek i tańców.

W czasie wolnym, razem z rodziną mnie goszczącą, zwiedzałam miasto. Chodziliśmy także do kawiarnii i na lody.

 



Uważam że ten wyjazd był bardzo udany i cieszę się, że udało mi się wziąć udział w szkolnym projekcie w programie Erasmus+. 6 dni upłynęło bardzo szybko. Mam nadzieję że kiedyś wrócę do miejscowości Požarevac w Serbii.

 

Popularne posty z tego bloga

Relacja z mobilności edukacyjnej w Hiszpanii - Julia

Relacja z mobilności edukacyjnej w Hiszpanii - Antek